Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

Weer thuis

Zo, we zijn weer thuis van onze mooie reis naar Costa Rica, wat is dat land mooi en groen en rijk aan allerlei dieren.

Laatste nacht in Dos Palmas geslapen en zijn om 5,30 uur opgehaald, dat viel vies tegen want we hadden met een ander stel en de eigenaar Peter zitten borrelen tot na 12 uur. We hadden een 2 liter fles rum gekocht maar die was lek, en in de handbagage mag het niet meer mee, dus dan er maar zoveel mogelijk van genieten, pffffffffffffff

De vlucht ging netjes op tijd naar Houston, de beveiliging was aangescherpt zo mochten wij het laatste uur in het vliegtuig niets meer, niet naar de wc, niet meer drinken zelf geen boekje lezen, klaptafeltje omhoog en riemen vast maar een beetje vooruit zitten staren, de televisies stonden ook zelfs uit.

De overstap naar het volgend vliegtuig liep ook allemaal soepel, ben nog ff buiten de transit zone gegaan om een sigaretje te roken dat kon gelukkig wel. De terug vlucht was een stuk sneller dan heen dus dat ging lekker snel, heb een paar uur geslapen op een slaappilletje. We zijn opgehaald door Anita ( Harry’s zus) en toen we aankwamen thuis, was alles versierd een grote abraham in de tuin met spandoek en het hele huis met slingers en ballonnen, heel leuk.

Gisteren zolang mogelijk opgebleven om zo snel mogelijk in het ritme te komen van de huidige tijd, moet zeggen valt niet mee. Maar we hebben nog een paar dagen om bij te trekken.

Ik zal in de loop van de tijd nog 1 verhaaltje schrijven met de gegevens over alle hotels met de ups en downs.

Verliefd zijn we zeker geworden op Costa Rica en in de toekomst zullen we zeker terug komen om het zuidelijke gedeelte te bezoeken en laten het dan weer regelen door Holland Hotels.