Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

Kerstavond in Costa Rica

Hotel El Milagro,Tamarindo.

Donderdag 24 december 2009, Kerstavond.

Vandaag heerlijk gewinkeld in Tamarindo, het is echt een kustplaatje met veel souvenirs winkeltjes. Dus we hebben aardig weer wat leuke dingetjes gekocht voor in de tuin.

Heerlijk geluncht bij een Italiaans restaurant en zijn nu aan het relaxen, ik zit lekker op ons terras en Harry ligt even te slapen, ben weer flink gestoken door allerlei muggen sommige zullen wel littekens blijven, maar goed dat heb je in een warm land.

Vanmiddag nog naar het thuisfront gebeld en bleek dat niet iedereen een reactie heeft ontvangen op de sms'jes die wij binnen hadden gekregen, ze zijn zeker verstuurd maar hangen nog ergens in de lucht.

Hier in Costa Rica doen ze meer aan kerstavond dus gaan wij vanavond ook lekker uit eten, weer bij de Italiaan, die hebben een varken op het spit waar wij zeker van zullen smullen.

Ja we zijn terug van het restaurant en het was heerlijk, een geroosterd varken lag klaar om op te eten, en smaakte heerlijk.

Hoorde ook nog op het nieuws dat er een vliegtuig is neergestort in Jamaica, zulke berichten wil je niet horen als je nog moet vliegen maar gelukkig zijn er geen doden gevallen.

Morgen gaan wenaar de Ricon de la Vielja, eenVulkaan, daar blijven we nog 2 nachten en dan naar ons laatste hotel in San Jose, de tijd gaat te snel, er is zoveel te zien.

Als er geen vertraging is landen we op Dinsdag 29 December om 08.00 uur weer op Schiphol.

Zoals ik al zei, zal je de komende twee dagen waarschijnlijk niets horen van ons of ze moeten toch WiFi hebben in het volgend hotel maar dat weet ik niet zeker.

Fijne Kerstdagen,

Harry en Elly

Willem en Remi

wat gaat het snel voorbij allemaal!!Nog een paar dagen en dan zijn jullie weer thuis!Maar jullie hebben het onvergetelijk mooi gehad en een heleboel foto's gemaakt natuurlijk!Wij wensen jullie een hele fijne Kerst toe en natuurlijk een very safe trip back!!Dikke knuffels van Willem en Remi

jolanda

Ja de tijd gaat zeker snel en zeker als je vakantie heb
maar goed ga nog lekker genieten ervan want dat hebben jullie zker verdient

gr jolanda en ranata

Herman

Geweldig, die Kerst in Costa Rica, wat een leuk gedekte tafel met al die tropische drankjes en fruit.Zoiets blijft bij je.

Merry X-mas.

ma

ik zaL HET WEER PROBEREN GROETJES, EN HEEL FIJN DAAR ZIE IK .NOG VEEL PLEZIER , EN TOT GAUW. MA