Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

Feliz navidad y feliz ano nuevo.

Feliz navidad y feliz ano nuevo.

Harry en Elly wensen jullie allemaal een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar, vanuitCosta Rica

Anja

Jullie ook een geweldig 2010 en hele fijne kerst dagen in de zon :-) Hier een witte kerst als het goed is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons allemaal

Willem en Remi

Wij wensen jullie ook een geweldige Kerst en een supergezellig 2010 toe!!!En ja hoor.....wij hebben een witte kerst al gaat het wel een beetje dooien hier. Dikke knuffels van Willem en Remi

benthe

Johooooo!!! Bijna Kerst.....Elly, ik heb een Kerstpakket voor jou wat iets anders is uitgevallen dan voor de anderen.....ik had er namelijk 1 te weinig besteld en aangezien jij ver weg zit dacht ik, kom, we verzinnen voor Elly wat anders!!! Met andere woorden....je mag kiezen! nadere informatie bij thuiskomst! Het is nu zo hier dat alles opgevroren is waar nog sneeuw lag maar verder is het droog, de wereld draait door...Vanavond mijn familie te eten, morgen een oud tantetje bezoeken in het bejaardentehuis en 2de kerstdag lekker met Tante Annie naar de sauna, hele dag niets doen! ook een beetje een soort vakantiegevoel! Genieten jongens en vooral veeeeeeeeeeeeel foto's maken, ik ben gek op beestjes! Feliz Navidades y un prospero ano nuevo!

Roy & Jolanda

Leuk hoor die verhalen en foto's. Gelukkig gaan wij zondag ook even lekker weg. Helaas niet naar een heel warm land maar desalniettemin even genieten. Nou, prettige kerstdagen en het beste voor 2010. Gr
XXX

Miranda

Hey hallo daar !!

Jullie ook supergezellige kerstdaagjes in het warme oord, lijkt me heeeeeeeeerlijk!!! Op de foto's tezien en de verhalen komen jullie voorlopig nog niet naar huis, hahaha, veeeeeeeel PLEZIER!!! Dikke X,Miranda.

Nick

Heej fijne kerst ook jullie! doen ze daar eigenlijk nog wat speciaals ofzo met kerst?
gelukkig nieuwjaar ook!

xxx en groeten,
Nick

Maxime

Heeyy!

Jullie ook hele fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar!

Gaan jullie daar ook vuurwerk afsteken?

Hhahh leuke foto!

Xxx Maxime

jolanda

Ik vind de site super zodat we het bij kunnen houden wat er allemaal gebeurt en jullie ook vanhier hahahah
jullie ook fijne kerst dagen

dikke kus jo en naatje

Queenie

Ben even de draad kwijt (druk druk druk). Wanneer kwamen jullie terug ? Ik wil jullie natuurlijk niet opjagen (ha ha) maar je kan beter wegblijven. Het is hier verschrikkelijk voor iemand zoals ik. Ik loop met snowboats buiten, vreselijk ! Nee die foto's van jullie zien er een stuk aantrekkelijker uit dan het uitzicht waar ik nu tegenaan kijk. Gelukkig schijnt vandaag de zon hier een beetje maar het voorspeld voor morgen en overmorgen weer niet veel goeds....... Volgende week is de vorst er weer uit, tegen die tijd kun je rustig terugkomen.....

Yvonne

Voor jullie ook hele fijne dagen, wat zo te zien wel gaat lukken. Ben alleen bang dat de sneeuwpret volgende week inderdaad weer voorbij is dus geen weekje extra voor jullie, helaas, ook voor de kids hier die krijgen er geen genoeg van.

En ja, als het goed is over 2 en een half jaar in Australie, ook niet gek toch?

Veel plezier verder, en geen blauwe plekken meer.

XXX-ies Yvonne and the gang!

Rodin

hey jullie ook fijne kerst he ;)
het is echt k.. koud hier :p maja wel leuk al die sneeuw.
Geniet er maar van, zijn jullie wel voor het nieuwjaar terug dan? :)

x neef