Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

25 December, 1ste Kerstdag

25 December, 1ste Kerstdag.

Casa Rural Aroma de Campo.

Drie uur rijden van het vorig hotel weer het binnenland in maar dan noordelijk, bovenop een berg ligt dit hotel en je begrijpt het ze hebben hier dus ook WiFi, dus lekker even mails checken en krantje lezen. De sneeuw is al op zijn retour en een gek heeft vuurwerk afgestoken in een vliegtuig pffffffffffff.

We zitten aan het National park Ricon de la Vieja, we zijn vanmiddag daar even wezen lunchen om te kijken wat er allemaal te doen is, je kan de vulkaan Ricon bezoeken maar dat is 4 uur er naartoe lopen en weer 4 uur terug lopen, lijkt ons toch iets te veel bij 32 graden, maar we hebben een mooi spa resort gezien daar waar we in de sauna kunnen en de hot springs, natuurlijk verwarmd door de vulkaan met modderbaden en zwembaden, dat klinkt toch beter. Morgen foto;s hiervan.

Nu is het ongeveer half 5, Harry ligt lekker even te slapen en ik zit nog even genieten van het uitzicht want met een uurtje is het hier donker. Helaas hier nog geen brulapen gehoord, weet ook niet of ze in deze streek zijn.

Anita, je reisasbak werkt prima.................................

We blijven hier mee eten, want met de auto de stad of dorp in is niet goed te doen, allerlei gaten in de weg en geen verlichting. Tis hier wel gezellig, hotel heeft6 kamers en zijn allemaal bezet en we eten aan een grote tafel.

Ons kerstdiner bestaat uit;

• 1) Bloemkool soep (hoe verzin je het)
  • 2) Kip met paprika
  • 3) Agavado ( ik denk advacado)
  • 4) Repollo blanco zanahasia
  • 5) Coco

Ik weet niet wat het allemaal is, maar dat merken we wel voor de kost prijs van 8 euro p.p.

PS Even een update;

Eten was heerlijk, gezellig met een man of 12 rond de tafel eten.

Vele zonnige groeten van Elly en Harry

Rodin

leuk leuk! sexy foto hoor harry!
zo te hore nog steeds geweldig...

x neef

Ron de Boer

Ziet er geweldig uit allemaal! Volgende keer een plekkie vrij houden in de koffer... Maar nu is het natuurlijk wel jullie vakantie. 10 jaar samen, gefeliciteerd allebei. En Harry ook nog gefeliciteerd met je mijlpaal. Groetjes vanuit WW en nog een goede voortzetting. See u soon. Ron x

Jolanda en Roy

Bloemkoolsoep, hahaha. Ja misschien een idee bij de volgende klaverjasavond. Hoeveel foto's heb je al geschoten? Geniet lekker en tot 2010.
XXX

jolanda

ja bloemkoolsoep is heerlijk hoor
nou fijn dat jullie zoveel dingen kunnen doen hoor lekker genieten

dikke kus jo en ranaat

willem en remi

Ik hoop dat het menu lekker was.Ik zag ook dat jullie een soort van blanke kip hebben gegeten.Lekker hoor!!!Mooie foto's trouwens,jullie zien er lekker relaxed uit.geniet nog even lekker en zien jullie weer in Holland.doeiiiiiiiiiiiiiiii

Lucia Zwart

Al die dieren en planten die jullie zien!
Ongelooflijk!

dikke kus van Lucia

Willem en Remi

De dieren daar zijn echt prachtig,ze komen gewoon naar je toe en soms hebben ze ook echt hulp nodig.Mijn neef in Costa rica heeft verschillende dieren opgevangen en verzorgd.Vogels xijn daar een voorbeeld van.Echt prachtig daar!Duikke knuffels van Willem en Remi

Maxime

heey!!

Ziet er mooi uit daar!!

haha harry in sexy slip :p
en el met asbakje van sinterklaas!!;D

xxx maxime!!

Yvonne

Hoi,

Zeker allemaal mooie dieren en een prachtige omgeving, doet me toch denken aan onze rondreis Java op een weer andere manier dan.

Wat Har daar aait zou ik toch echt even over na moeten denken, ziet er wel gaaf uit.

El, wat een mooie foto van jou in de auto met bakkie, zonder zo'n foto geen goede vakantie toch?

Wel Kerst klonk errruugg goed, geniet nog even deze laatste dagen, inderdaad raar dat jullie al weer bijna terug komen, tijd gaat veel te snel, vinden jullie niet?

En uiteraard komen jullie weer veilig bij ons terug!

XXX-jes Yvonne.

Egidia

Wat mooi allemaal zeg !!!
Harry nog van harte gefeliciteerd hé met je verjaardag !!!
Je cadeautje heb ik al besteld, dusik hoop dat het vóór 2 januari binnen is.....
Ook nog gefeliciteerd met jullie 10-jarig huwelijk hoor.
Geniet nog lekker een paar daagjes hé.

Dikke knufffffffffffffffffffff

anita

hai schatjes, we hebben een leuke kerst gehad. maar toch wel ff vreemd zonder jullie. Volgend jaar weer lekker samen hoor! Maar wat genieten jullie zeg!En wij hier ook van afstand, echt leuk om zo te volgen.
we missen jullie.maar nog 2 nachtjes slapen en dan zien we elkaar weer. Dikke kus Nick max anita xxxxxxxxxxx

Willem en Remi

Nou,vandaag is het maandag en jullie gaan jullie weer voorbereiden op de terugreis.Wat is het snel gegaan!!Nu ,maar weer snel boeken voor een volgende keer?Hopelijk hebben jullie een rustige vlucht en kunnen jullie een beetje slapen in het vliegtuig.Heb een hele goeie vlucht en....tot morgen!!Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

miranda

hoi hoi,
Wat is het toch snel gegaan zeg. Een hele goede terugreis en tot gauw !
Dikke X

Queenie

Wauw, hartstikke mooi allemaal hoor! Ik ben diep onder de indruk. Helemaal van het feit dat we alles zo op de voet hebben kunnen volgen.....
In het nieuwe jaar spreken we snel weer eens af (klaverjassen?) om de foto's van jullie reis te komen bekijken.