Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

Pura Vida

Hallo lezers;

Ik had al een heel verhaal getypt maar drukte die perongeluk weg omdat er een stel brulapen boven onzehoofd hangen.

In Houston helaas 2,5 uur vertraging gehad richting San Jose,maar we werden netjes afgehaald van het vliegveld.Volgende dag stond onze auto netjes klaar en zijngaan rijden naar Helconia Island, wat is het daar prachtig zeg.

Hele hoop dieren gezien oa;Apen,toekans,slangen,leuganen,gordeldieren ennogveel meer.

Harry heeft ook een vriend gemaakt en hij heet Sjaakie,zie hier onder.

Omdat we toen al in de jungle zaten konden we helaas deze site niet up to date houden.

Hier zijn we ook een dag de jungle ingegaan per paard,jaja wij op een paard en we hebben de canopy tour gedaan, lekker hangen aan een stuk draad van boom tot boom, wel 8 stuks.

Toen zijn we gereden naar hotel Monte Terras met een waanzinnig uitzicht over de Arenal vulkaan die nog spuwt, en waar we ook lekker vroeg wakker werden van de brulapen die hier nog steeds over onze hoofd hangen.

Nu zitten we aan de Beach hotel Caleja, waar we lekker chillen, morgen op Harry zijn verjaardag gaan we een bootreis maken waar de dolfijnen en walvissen kunnen gaan zien.

Ik houd hier een beetje bij, de batterij is bijna leeg en oh ja het is hier ongeveer 30 graden met een lekker briesje.

Tot horens vanuit het PURA VIDA.

Roy & Jolanda

Dat klinkt allemaal erg spannend en leuk. Wat een mooi geluid he die brulapen. Dat hoorde we in de jungle van Suriname ook. Alvast gefeliciteerd met Harry's verjaardag en hopelijk zien jullie een heleboel dolfijnen en walvissen. XXXXXXXX

Stéphanie

Lieve buurtjes,
Wat ontzettend gaaf dat jullie deze reis maken.Ben blij dat het helemaal goed is gekomen.WAT EEN AVONTUUR!
Harry gefeliciteerd,zal een speciale verjaardag zijn.
Geniet van alles wat jullie meemaken.
Vanuit een witte wereld hier,fijne dagen en een kerstgroet.
Kus Stéphanie

Willem en Remi

Ik ben blij dat jullie zo lekker van jullie avontuur genieten!!En Harry....van harte gefeliciteerd met jouw Abraham natuurlijk!!!Is dit niet een mooie manier om het te vieren??Beter kan gewoon niet!!Hier is het echt winter met een dik pak sneeuw!!Ook mooi natuurlijk en heb vandaag Elly haar moeder geholpen met een storing in de electriciteit.Het probleem was een broodrooster,de arme ziel!!Vanmiddag even lekker bij haar op de koffie dus dat wordt weer gezellig!!!Jongens,geniet lekker en tot horens weer!!!Doeiiiiiiiiiiiiii

jolanda

wel cool hoor zo met die apen dikke kus jo

jolanda

Harry gefeliciteerd met je verjaardag en samen met jullie 10de huwelijks jaar

Francis

Har, Gefeliciteerd met je verjaardag!! jahaaa, jij moet er ook aan geloven. The big five O!!!

El en Har gefeliciteerd met jullie 10jarig huwelijk!

een hele fijne dag gewenst en een hele geweldige super vakantie!!

xxx

Willem en remi

Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk en dat er maar vele jaren meer mogen volgen!!!

Caroline

Wat een leuke reis zeg, wat een avontuur. Harry van harte gefeliciteerd met je verjaardag en jullie 10 jarig huwelijk. Ik volg jullie op de voet. Eens wil ik dit ook doen. Groetjes en kusjes xxxxxxxx Caroline

Yvonne

Van harte gefeliciteerd met je jullie 50/10 jarige jubileum en huwelijk.
Tjee wat klink dat sjeek maar wel leuk!!!!!!
Missen jullie hier zeker, maar zijn blij dat jullie tijd goed is besteed.

XXXXXX-jes Fam. Sal.

Yvonne

Lynn vroeg vandaag meer dan eens naar ome Harry, moest vertellen dat hij ver weg is maar heel gelukkig!!Zij blij, en wij! Geniet en wij gunnen en geven jullie alles geniet, geniet, geniet!!!!!!!

XXXXXXXX-jes Yvonne and Fam.

Willem en Remi

Hij is gelukkig in goeie handen bij de Costaricanen!!Iedereen mist hun.

benthe

PS) El, is dat een nieuwe diersoort gorgeldieren?? Je word nog eens beroemd!

Queenie

Je weet toch wel dat een eekhoorn familie van de rat is he?................