Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

Houston Texas

Lieve lezers;

We zijn aangekomen inHouston Texas, na een goede vlucht van 11 uur, we hadden maar een half uurtje vertraging dus dat ging wel.

Nu zitten we bij Starbucks ff lekker aan de koffie te wachten op de volgende vlucht, zoek me rot naar een rookhol maar helaas gaat dat niet lukken. Gelukkig net wel ff buiten een sigaretje gedaan maar we moesten weer inchecken, en weet je ik moest mijn schoenen uitdoen, arme mensen daar.

Tis hier al behoorlijk warm, ondanks die vervelende airco in mijn nek.

Dacht net ff Garth Brooks te zien lopen maar helaas, het was een andere cowboy...................

Dus vanavond komen we in SanJose aan, we worden opgehaald en morgen staat onze 4x4 klaar en gaat onze reis echt beginnen. Dus jullie horen mij over een paar dagen weer.

Harry en Elly

Reacties

Reacties

Francis

Wow, geweldig! Goeie reis verder!

xxx

Miranda Groeneveld

Hey Har en EL

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Geniet er van !!
Veeeeeeeeeeeeeel PLEZIER !!!
Kus

Willem en Remi

Yes,yes,let the adventure begin!!!Jullie beginnen het vakantiegevoel al te krijgen en het wordt alleen nog maar beter!!Hier missen jullie niks hoor!!bitterkoud en op dit moment,08.00 in de ochtend is het -6 graden dus....brrrrrrrrrrrr!!!Een hele goede aankomst in San Jose en heel veel groetjes van ons!!!Doeiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Egidia

Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Wel lang hoor...11 uur, haha maar dan krijg je ook wat hé?
Geniet ervan lieverds !!
Dikke knuff

Benthe

Hee snoesjes!
Zo lust ik nog wel een paar van die Garth Brooks!

Have fun!

Nick en Anita en Maxime

Wij zijn erg blij om te horen dat de reis goed is gegaan, wel ff afkicken he el zonder peukies! Fijne reis verder en tot horens!

gerda

het is hier ook zonnig maar alleen een paar graden kouder.

goede reis verder

Caroline

Het klinkt allemaal al heel spannend. Goeie reis en we blijven jullie volgen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marcelle

Na de lange reis gaat de vakantie nu echt beginnen.

Héél véél plezier en ik blijf jullie volgen ;-)

Euhh misschien een goed moment om te stoppen met roken haha.

Dikke knufff.

Maxime!

Ik ben jaloers!!
Het is hier ijs en ijs koud

Geniet er maar lekker van
Heel veel plesier daar

Heel veel Kussjes!!

Maxime!

Willem en Remi

Wij denken dat jullie nu op plaats van bestemming zijn en het avontuur kan beginnen.Ontdoe je van het Westerse gehaast zijn en ontdek de schoonheid en liefde van het land.Laat jullie betoveren en meevoeren met de magie en kom weer herboren thuis!!Una boa aventura!!!heel veel liefs van Willem en Remi

Roy & Jolanda

We wachten af op het volgend verhaal en mooie foto.

jolanda

ja die man is eenkeer op televisi geweest
maar goed goed om te horen dat alles goed gaat
dikke kus jezus

Herman

Ik dacht even dat het Harry was, zo sprekend, Har, maar ja Costa Rica roept aan de horizon, en wij zitten met -5 graden in Holland. Enjoy.

Willem en Remi

Brrrrr.....wat is het koud hier!!Alsof ze het wisten hahaha!!Maar,geen getreur hoor,het zonnetje schijnt en het is toch gezond?Een beetje sneeuw erbij en hup...je zit zo in de kerststemming!!Daar zal het wel anders zijn denk ik.kerst vieren in je zwemkleding!!Is weer wart anders maar erg apart en leuk hoor!!Ik heb het meegemaakt in Brazil.Was wel even wennen hoor!!Nou,tot later weer en geniet lekker hoor!!neem een lekkere borrel en vergeet ons kouwe landje maar even hoor!!dikke knuffel van Willem en remi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!