Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

Koffers staan klaar.........

Lieve luisteraars;

Zoals jullie misschien weten is deze vakantie planning niet helemaal gegaan zoals we wilden.

Onze reis werd geannuleerd en moesten zelf op zoek naar een nieuwe planning.

Nou dat is gelukt hoor, we worden (gratis) opgehaald ( voor een pond belegen kaas) vanaf het vliegveld en de andere dag staat onze four wheel drive klaar.

Aanstaande maandag vertrekken we om 10 uur s ochtends Nederlandse tijd en vliegen in een klein 11 uurtjes naar Houston USA, vanaf daar wil ik de site gaan updaten, dus Maandag avond kunnen jullie ons eerste verslag lezen, nog voordat we door vliegen naar San Jose, want we hebben een overstap van 4 uur, die hebben we ook wel nodig want we moeten onze koffers weer opnieuw inchecken en we moeten onze vingerafdrukken en iris scan daar laten afnemen, dus dat zal zeker de enige tijd in beslag nemen.

Visum voor Amerika is geregeld, dollars zijn in huis, tickets liggen klaar en koffers zijn zo goed als ingepakt.

Moet alleen nog vrijdag een dagje werken en de vakantie kan beginnen.

We houden jullie op de hoogte.

Harry en Elly

Rodin

Leeeuukk!! (k)

Anja

Helemaal geweldig!!!!! genieten jullie er maar van
Ik lees jullie wel

willem en Remi

We zijn echt blij voor jullie dat het nu eindelijk door kan gaan.Ga lekker genieten en laat het koude en donkere nederland maar even lekker achter jullie!!Hup....naar de zon!!!!Heerlijk!!

Martin

Heerlijk zo'n vakantie. Geniet er maar lekker van.

Herman

Nog plaats in de rugzak?
kg.Ik weeg maar

75 kg.

Benthe

Voor mij heb je een extra koffer nodig 110 kg...ik zal het jullie niet aandoen om al dat overgewicht te betalen. Fijne reis en lekker uitgerust terugkomen!

jolanda

nou ga er maar heerlijk van genieten want dat hebbenj ullie wel verdient.
en als ik jullieniet meer zien voor die tijd vanharte gefeiliciteerd met je verjaardag Harry en samen nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan van jullie huwelijk.

een hele vette dikke kus van jolanda en ranata

Herman

Dacht ik eerst te lezen De koffie is klaar!En dan ons nog plagen met dat mooie weer en die witte stranden, denk maar aan al die Anaconda's. Misschien heb je toch een bodyguard nodig, eentje die goed kan zwemmen in alcohol, Oh ja, Anaconda's kunnen niet tegen alcohol.
Groetjes.

Willem en Remi

Nou,vandaag is de dag!!!Ik hoorde jullie al bezig vanmorgen dus jullie waren op tijd wakker gelukkig.Hier is het nu zo koud en daar zoooooo lekker warm!!heerlijk jongens!!!Ga lekker genieten en met moeders komt het helemaal goed hoor!!We houden haar goed in de gaten.een hele veilige en voorspoedige vlucht en zien mekaar weer op de 29e december.Dikke knuffels van ons!!!

Yvonne

Hoi, Wil jullie bij deze nog effe een hele fijne vakantie toe wensen, geniet ervan en op naar de volgende 10 jaar.

XXX-jes Yvonne, Liam en Lynn. Herman wil wel graag mee zo te lezen.