Harry-en-Elly-in-Costa-Rica.reismee.nl

Costa Rica

Vlucht gegevens;

Continental Airlines Amsterdam/Houston/San jose.

Vertrek 14 December 2009.10.05 uur.

Aankomst San Jose. 21.40 uur. ( Lokale tijd +7)

Totale reisduur; 18,35 uur.

Surprised

Vertrek 28 December 2009. 7.50 uur.

Aankomst 29 december 2009. 8.05 uur.

Totale reisduur; 17,15 uur.

Tongue out

Holland Hotels Costa Rica

Natuurlijk Relaxed

Dag 1/ 14 December (MAANDAG)

– Dos Palmas Country Inn bij La Garita

Na aankomst op het internationale vliegveld Juan Santamaría in Alajuela, dicht bij de hoofdstad San José, worden we opgehaald door Peter en Flor van hotel Dos Palmas.

Dan is het maar10 min. rijden en kunnen we heerlijk uitrusten van de reis met een koel drankje bij het zwembaden acclimatiseren in het tropische Costa Rica.

Tongue out

Dag 2en 3/ 15 en 16 December ( DINSDAG/WOENSDAG)

– Heliconia Island in puerto Viejo de Sarapiqui
> Heliconia Island

De huurauto word gebracht en onze reis voert naar het noord westen, naar Heliconia Island. De naam zegt het al, gelegen op een eiland voorzien van een mooie botanische tuin waar veel vogels en apen huizen. Verder kunnen we ananas en bananen plantages bezoeken of een kijkje nemen in het biologisch centrum Selva Verde.

Wink

Dag4 en 5 / 17 en 18 December ( DONDERDAG/VRIJDAG)

-Monte Terras in Tronadora

Dan gaan we richting het meer van Arenal. We overnachten in een vrolijke cabina van Monte Terras. Hiervandaan kunnen we o.a. trips maken naar de Arenal vulkaan waar we kunnen relaxen in een Hot Spring, en het nevelwoud Monteverde. Maar ook een ontspannende massage is mogelijk.

Surprised

Dag6 en 7/ 19 en 20 December ( ZATERDAG/ZONDAG)

TROUWDAG/HARRY 50 JAAR !!

- Beach Hotel Celaje

Bevindt zich wat zuiderlijker op het uiterste puntje van de Peninsula de Nicoya en 2 km van het oudste park van Costa Rica ‘Cabo Blanco Reserva’, prachtig gelegen direct aan het strand, met een geweldig uitzicht over de oceaan. Hier kunnen we de spelende dolfijnen en walvissen observeren en tevens genieten van onderandere de belgische bieren en de belgisch getinte keuken.
Cool

Dag 8 en 9/ 21 en 22 December (MAANDAG/DINSDAG)

-Fidelito Holiday Ranch op Peninsula Nicoya
Deze dagen zijn we op het Peninsula de Nicoya. Hier kunnen we paar dagen genieten van zon en strand. Of toch maar die boottrip doen naar een onbewoond eiland? De keus is aan ons.
Fidelito Holiday Ranch is gelegen in het jungle-achtig heuvelgebied van Tambor. Het is in hacienda stijl gebouwd en omgeven door bosrijke heuvels. Een rondleiding over de 60 ha grote Ranch is inbegrepen. we zijn in 20 minuten in het particuliere wildpark Curu met het beroemde eiland Tortuga om te snorkelen of te kayakken.
Surprised

Dag10,11/ 23 en 24 December ( WOENSDAG/DONDERDAG)

KERST AVOND!!!!
El Milagro

In hotel El Milagro (HET WONDER) gebeuren dagelijks uur wonderen.

Gelegen aan het strand Tamarindo; een van de mooiste stranden van Costa Rica, Gesitueerd aan de Noordkust van de Stille Oceaan in de provincie Guanacaste.

Het hotel bevindt zich dichtbij andere prachtige en weelderige stranden zoals, Conchal, Brasilito, Grande, Flamingo, Avellanas, Junquillal en Nosara, allen gelegen in deze uitzonderlijke zone van

Dag 12,13/ 25 en 26 December ( VRIJDAG/ZATERDAG)

KERST !!!!

Aroma de Campo

Cool

Dag 14 / 27 December ( ZONDAG)

-Dos Palmas Country Inn te La Garita

De laatste dag slapen we weer in Dos Palmas. Heerlijk op de veranda of bij het zwembad nog even nagenieten van de vakantie.

Dag 15/ 28 December (MAANDAG)

Vertrek San José, we worden naar het vliegveld gebracht.

Dag 16/ 29 December (DINSDAG)

www.schiphol.nl